03 mai 2009

De ce nu-i Iasul ca Bacaul?

Poate v-ati intrebat de multe ori de ce Iasul e tot timpul un santier deschis? de ce cu greu gasesti o portiune de drum fara gropi? sau de ce vezi intodeanuna lucrari incepute si apoi raman in conservare mult timp?

.

De cand nu ati mai trecut prin zona Halei Centrale? Ati mai vazut vreo schimbare la acel santier pe care primarul Nichita la inspectat de cel putin 2 ori cu presa dupa el? Nu. Am curaj sa pun un pariu sinistru, ca Iulian Dascalu va finaliza proiectul Palas mai repede decat Nichita pasajul de la Hala Centrala.

.

Pasarela din cartierul Alexandru cel Bun a ramas in conservare, nici-o miscare, nimic. D-le primar v-ati intrebat vreodata oare ce gandesc iesenii cand isi strica masinile in gropile pe care cu brio le pastoriti in acest oras?

.

Nici nu s-au finalizat lucrarile in zona Arcu ca s-au inceput lucrarile si-n a doua parte a str. Canta spre iesirea din oras, paralizand astfel circulatia spre si dinspre cartierul Dacia. Oare e asa de greu sa incepi si sa finalizezi o lucrare? Va intreb eu in numele celor catorva zeci de mii e ieseni care simt incompetenta dumneavoastra in fiecare zi.

.

De ce nu-i Iasul ca Bacaul? 

Pentru ca indreptandu-ma spre Vrancea, la Bacau la ora 23.00 seara se lucra, pentru ca intorcandu-ma din Vrancea. a doua zi, la ora 18.00, la Bacau inca se lucra . . . la covorul asfaltic de pe pasarela de langa Catedrala. 

.

Ceea ce se intampla acum la Iasi e ca intr-o continua reclama la "Unirea", o stiti . . . acea reclama cu Dorel. Numai ca la Iasi, Primarul Gheorghe Nichita e Dorelul nostru.

.

Chiar merita acest oras minunat un asemenea primar?

.

10 comentarii:

  1. Normal ca nu merita....dar cn sa ne asculte....si pana la urma tot noi suntem de vina,iesenii,ca l-am votat...s-o vazut baiatu' primar iar si doarme inca 4 ani:))...nici mie nu-mi convine ce se intampla in acest minunat oras...caci sunt in domeniu si nu e normal sa dormi pe o lucrare de reabilitare o juma de an....dar asta e....mai multa atentie pe viitor....pe cn votati si ce votati;) Alex D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Costel, coincidenta sau nu, aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu: ''De ce .....ca (si aici alege oras)?"
    Dar stii cand am inceput sa ma 'simt'.., dupa ce am fost ''in treacat''prin Bacau, Piatra Neamt, Brasov..
    Am vazut ce inseamna INDICATOARE, MARCAJE, CURATENIE, AGREMENT, AMENAJARI SPATII VERZI, .. etc.
    Noi iesenii ne complacem crezand ca, ce ni se ofera, este cel mai bun, sau lasa.. ca poate o sa fie mai bine.
    Gresit..Prezentul ma face sa ma simt mica, provinciala... serviciile lasa mult de dorit , nu avem parcuri de distractii moderne, nu avem strand (ce e pe Splai Bahlui... e o minciuna--- nu ma vad invitandu-mi prietenii din TARA la acesta),nu avem teren de tenis cu nocturna, piste ptr biciclete, Ciricul e un cosmar, soseau de centura e un VIS...IASUL E UN SANTIER, iar aerul orasului e unul de mahala. Pana si Bucurestiul pare in unele zile mai incitant..
    Pacat ca singura lupta purtata de edili e cea electorala/PENTRU PUTERE.. si nu pentru FINALIZAREA proiectelor de dezvoltare a Iasului..
    Nu vreau sa mai astept 10-12 ani.. vreau sa fiu mandra ca sunt ieseanca de acuma.. simona

    RăspundețiȘtergere
  3. "Chiar merita acest oras minunat un asemenea primar?"
    Nu merita, insa din pacate si unii dintre voi l-au votat.

    RăspundețiȘtergere
  4. La Bacau e primar liberal, la Iasi e primar PSD-ist.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu locuind in judetul Bacau, trebuie sa recunosc ca e mult mai bine acolo decat aici. Ai punctat foarte bine aceasta greseala a lui Nichita. Ar fi bine ca locuitorii orasului sa isi dea seama ce fel de "personaj" au votat. Altfel vom circula cu masina in aceleasi gropi binecunoscte.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stau si ma gandesc acum daca in cei 22 de ani de viata petrecuti in acest oras s-a intamplat ceva bun pentru el..

    Gropile in care iti rupi masina au existat intotdeauna, si de fiecare data au fost acoperite in an electoral.. cladirile darapanate, si ele au existat dintotdeauna, insa pe alea nu cred ca le-a bagat cineva in seama, chiar daca sunt in centru (ex.: cladirea de pe bd. Independentei ce apartine de Spiridon pe care apare inscriptia “atentie, pericol de accidente” cel putin de cand eram eu in gimnaziu, si mergeam la scoala pe acolo..)

    Singurele schimbari pe care le-am sesizat au fost: renovarea cladirii hotelului Traian, renovarea Colegiului National, renovarea Bibliotecii Central Universitare, Piata Unirii a fost putin “asfaltata” (dar si asta a durat destul de mult), si acum se construieste o cladire pt Spitalul de Urgenta, si cam atat, dar cred ca pt multe dintre aceste putine lucruri nu s-a chinuit primaria prea tare

    si sincer nu-mi aduc aminte, cel putin in ultimii 15 ani, de cand constientizez mai bine realitatea, sa fi facut vre-un primar eforturi pt bunul mers al lucrurilor in Iasi. Nu ca s-ar fi perindat prea multi prin primarie, doar 2 – primul, Simirad, care a stat vreo 3 mandate, ca avea de terminat cateva case, si de mentinut niste firme, si care cand s-a vazut la sfarsitul celui de-al treilea mandat s-a hotarat sa plece putin pana in Cuba, ca lumea sa mai uite ce a mai facut prin orasul asta, sau mai bine zis ce n-a facut, iar al doilea, Nichita, acum la al doilea mandat, n-a realizat mai multe decat cel dinaintea sa, insa a fost reales..

    Sunt acuzati vad cei care au votat, s-au cei care l-au votat in special pe Nichita.. ei, uite ca si eu am votat, si nu pe el, dar tot a iesit.. acum ce pot sa fac? doar sa astept sa-i treaca mandatul, nu? Si daca data viitoare iese tot el, ca asa e traditia ;)...

    Mai bine i-am acuza pe cei care nici macar nu s-au deranjat sa voteze, pt ca multi vor schimbare, dar cand e vorba de a face ceva pt asta putini sunt cei care fac un pas in fata..
    Mai bine ne-am cultiva putin simtul civic, si ne-am lua si familia sau prietenii la vot cand mergem..

    Oricum.. ce alta posibilitate aveau majoritatea?? Oprea – care a facut din UAIC ce a vrut, sau Adomnitei – de care n-are rost sa comentez...??? Nichita a stiut sa castige increderea electoratului, majoritatea constituit din batrani (cetateni cu simt civic, care isi exercita dreptul constitutional de fiecare data, pacat ca au ramas cu mentalitatea invechita de a vota cei “3 trandafiri”...)

    Decat sa stam acum sa comentam ce n-au facut altii, mai bine am face noi ceva, cu putin efort, fiecare poate contribui la traseul spre normalitate al orasului Nostru, nu?

    Trebuie doar sa ne mobilizam putin :D
    Oana

    RăspundețiȘtergere
  7. pentru Oana: ma bucur sa vad ca sunt oameni care cred ca pot sa o duca mai bine in acest oras, ca sunt oameni care-si doresc mai mult de la alesii locali. Nu cred ca trebuie condamnati cei care au votat cu nichita, in el au vazut ei posibilitatea de a o duce mai bine, dar nu sunt ei de vina ca nichita i-a dus cu vorba si a doua oara.

    RăspundețiȘtergere
  8. pentru sorin: desi amandoi suntem subiectivi, si faptul ca bacaul are primar liberal poate fi adevarat, si cred ca adomnitei ar fi fost un primar mult mai bun decat nichita

    RăspundețiȘtergere
  9. In orasul asta o sa se faca ceva cand o sa plece Nichita. El a dezvoltat la Iasi o mafie prea mare care depind de primarie.

    RăspundețiȘtergere
  10. eu chiar am hotarat de vreo luna sa ma mut la bacau. plec din vara si deja am nenumarate optiuni.

    RăspundețiȘtergere