21 aprilie 2009

Hristos A Inviat

Hristos A Inviat,
.
Dupa ceva vreme in care nu am reusit sa mai scriu pe blog din motive personale, am revenit si sper sa continui in fiecare zi.
.
Observ in ultimii ani, ca singura grija crestineasca a romanilor e sa mearga la biserica in seara de Inviere sa i-a lumina si cam atat(in general).Cred ca doar la tara mai raman oamenii pana spre sfarsit sau sfarsitul slujbei.
.
Nu e ciudat sa astepti un an de zile, unii mai tin si post, fiecare cat poate, pentru a merge doar sa iei lulmina si apoi sa mergi acasa si sa te bagi la mancat?
.
Nu e ciudat ca nu mai sunt respectate traditiile de odinioara? Nu stiu, dar eu chiar cred ca suntem responsabili pentru transformarea Invierii intr-o plimbare de jumate de ora in care mergi sa iei Lumina de la biserica, si daca ramai ai sa vezi ca raman spre sfarsit doar tu, preotul si cateva batrane.
.
Acolo unde ati facut voi Invierea a iesit preotul si a inconjurat biserica de 3 ori? Eu am facut Pastele la bunici si inca se mai respecta, dar am auzit si despre locuri in care s-a renuntat la aceasta traditie.
.
Prieteni va doresc 40 de zile de pace si liniste interioara.

,

Un comentariu:

  1. la noi traditiile incep sa dispara...si personal sper sa se intample in cazul bisericii. in seara de inviere au fost biserici in iasi care au pus prin radio wireless slujba si au avut pb cu kissfm/trinitas deoarece sunt foarte apropiate frecventele. best wishes.

    RăspundețiȘtergere