03 martie 2009

Moftul Elenei Basescu - Europa

Nu pot sa cred ca familia Basescu a ajuns sa considere Romania si poporul asta o feuda personala, in care ei si ai lor fac ce vor...

Ieri vorbeam despre numirile lui Boc in aparatul guvernamental, astazi am sa-mi afirm consternarea ca individa asta, care nu are nici o treaba cu politica si realitatea, in general, ar putea reprezenta Romania sau pe noi, tinerii, in Europa.

Nu cred ca sunt singurul care gandeste astfel, si iarasi nu cred ca sunt singurul care crede ca o asfel de miscare ar fi unul din acele "succesuri" pe care le prevad PDL-ului in urmatoarea perioada.

Am sa mentionez mai jos cateva din parerile a doi analisti despre un astfel de moft basescian, aparute in Academia Catavencu.

Iosif Boda – analist politic
“Dacă va fi pe listă, e clar că va fi în primii zece. Oricum, singurul nume de pe listă ce are puterere de a trage lista după el e Stolojan. Despre cum va arăta viitorul europarlamentar Elena Băsescu… Sînt mult mai mulţi mai buni ca ea, dar nu cred că va fi nici ultima. Ea este fata lui tăticu’ iar problema nu va fi atît a ei, cît a tatălui ei, care are un an electoral în faţă. Va fi un punct de vulnerabilitate pentru Băsescu. Pentru adversarii PD-L acesta va fi un punct sensibil şi o oportunitate ce poate fi exploatată şi pe care puteau să nu o creeze. Cum va arăta activitatea ei... poate se exprimă mai bine în limba engleză.”

Cristian Pârvulescu – analist politic
"Mi-a fost elevă la SNSPA şi dintre calităţile pe care le-am enumerat mai sus e clar că are două: determinare şi deschidere spre compromis. Nu ştiu cîte cunoştinţe a reuşit să acumuleze de cînd e stagiar la Parlamentul European sau cît de bine cunoaşte practicile de acolo. Dacă vreţi, calităţile ei şi ale domnului Preda, un alt candidat cert, se completează şi cred că pot forma o echipă redutabilă."


Cu mentiunea de rigoare, ca este o caricatura a lu' Mardale de la Academia Catavencu, am sa o postez si eu pentru a mai face haz de necaz:




ps: Dedicatie pentru multumirea sufleteasca a Elenei, si ca raspuns la intrebarea, daca si-a ridicat-o, de ce va ajunge acolo?

http://www.youtube.com/watch?v=kxFRH97E3UU

ne vedem la vot . . . sau in Congo!

.

4 comentarii:

  1. Nu era "Ei cu ei, noi cu voi"?

    RăspundețiȘtergere
  2. aceasta "gagicuta" care nici nu stie bine romaneste "succesuri","oameni care nu vor sa vorbesc cu tine" sa ma reprezinte in Parlamentul European?pe mine in nici un caz,insa stii ce se spune :nu e fraier cel care ofera ci cel care voteaza,in cazul nostru.Nici bine nu a intrat in politica ca se si vede europarlamentar,dar cred si eu ca doar"e fata lui tata"

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu unul, ma duc de pe acuma la sectia de votare, sa prind loc, sa o votez;)...

    RăspundețiȘtergere
  4. inseamna ca esti conform zicalei date mai sus:))(pt a.b.c.)

    RăspundețiȘtergere