03 februarie 2009

ieseni premiati

Prieteni, vreau sa va spun ca a fost un moment cu adevarat onorant pentru mine sa urc pe scena Galei TNL si a primi in numele TNL Iasi premiul "pentru cea mai activa filiala", chiar daca discursul a fost putin incarcat de emotie, m-am descurcat bine si mesajul a fost unul foarte bun.

Mi-am dat seama, inca o data, ce mult inseamna PNL pentru mine si cat de multe pot si putem realiza impreuna pentru TNL, fapt pentru care va anunt ca sunt mai motivat ca niciodata ca dupa alegerile din toamna sa fiu viitorul presedinte al TNL Iasi, si va promit ca in anii ce vor urma Iasul se va numara iarasi si iarasi printre castigatori, pentru ca locul nostru e acolo sus . . . si chiar pot face asta.

Multumesc tuturor tinerilor, membrii CEL, CSL si TNL, care au fost alaturi de noi si ne-au sprijinit in 2008, pentru toate bucuriile si momentele triste pe care le-am trait impreuna, multumesc si am convingerea ca vom avea ocazia sa ne bucuram impreuna si in anii ce vor urma. Felicitari TNL Iasi!

3 comentarii:

  1. Dar ce a facut acest TNL de e o filiala asa activa ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Costel, daca tot tii la eticheta, haide sa o luam mai usurel:

    "Prieteni (VIRGULA) vreau sa va spun ca a fost un moment cu adevarat onorant pentru mine sa urc pe scena Galei TNL si a primii (PRIMI, nu primii) in numele TNL Iasi premiul..."

    :)
    Mihai

    RăspundețiȘtergere
  3. >:D< o sa facem o echipa si mai buna la urmatoarele alegeri!



    madalina

    RăspundețiȘtergere